اولاد عامر وعمران
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف >
اولاد عامر وعمران
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف >
اولاد عامر وعمران
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

برامج نت ' برامج ميديا ' العاب'ا افلام واشعار وموضيع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصوردخولالتسجيل
برامح مهمه

مواضيع مماثلة
حب الرسول

محمد صلى الله عليه وسلم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
سلمى
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_vote_rcapموضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_voting_barموضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_vote_lcap 
فرج العمرانى
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_vote_rcapموضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_voting_barموضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_vote_lcap 
لحن الحياة
MAHMOUD
حامدعمران
ابو حبيبه الانصاري
كابتن هانى
صقرالصحراء
LINDA
أبوحجزى
المواضيع الأخيرة
» قبيلة الكلاحين
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالجمعة 5 فبراير - 15:43 من طرف ميدو المصرى

» برنامج ايجل بديل الداونلود مانجر
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالأحد 31 يناير - 8:31 من طرف MAHMOUD

» دائرة باور الريسيفر
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالجمعة 3 أبريل - 3:20 من طرف MAHMOUD

» طريقة تشغيل الشيرنج بنظام النيوكامد على أجهزة الترومان باستخدام برنامج Sbcl
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالخميس 11 ديسمبر - 9:36 من طرف ابوشرقاوى

» كروان الصعيد
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالثلاثاء 14 أكتوبر - 5:54 من طرف حامدعمران

» العمارنة بالقريشة ---ولاية القضارف
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالثلاثاء 14 أكتوبر - 4:49 من طرف حامدعمران

» بنى الاسلام على خمس
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالأحد 13 يوليو - 11:30 من طرف MAHMOUD

» فوائد قشر الموز
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالأحد 13 يوليو - 11:15 من طرف MAHMOUD

» حملة المليون صلاة على النبي ادخل واكتب صلاتك
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالأحد 13 يوليو - 11:12 من طرف MAHMOUD

» مقالى اليوم بعنوان بحبك يا مصر بجريدة اليوم السابع
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالسبت 24 مايو - 10:24 من طرف خلف الله عطالله الأنصارى

» من احدث فى امرنا
موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالأربعاء 21 مايو - 20:43 من طرف علم عبد السميع

أزرار التصفح
البوابه
برامح مهمه

رسول الله

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف Empty
مُساهمةموضوع: موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف   موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالخميس 13 نوفمبر - 17:12

ده انا الي كاتبه بي نافسي
تقبلو تحياتي اخوكم حماده

قبل ما تدور علي جوليت... اتعلم ازاي تبقي روميو الاول..مش كده ولا ايه ؟

الاول خليني اسالك سوال؟ نفسك تبقي روميو ولا لا؟
في الاول الزمن ده وزي ما بيقولو مقطع السمكه وديلها لا وكمان خياشمها!

اكيد نفسك طبعا؟ يبقي صحصح معايا شويه لان المعايير اختلفت والحب دلوقتي غير الحب الي كان من عشره خمستاشر سنه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دلوقتي الحب بقي حاجه تانيه خالص غير زمان تقدر تقول ان الحب بتاع زمان كان متسبك دلوقتي بقي دايت علي الاخر...![ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
لانه بالتأكيد لو بعت جواب رومانسي هتبقي مصدر سخريه لصديقات حبيبتك واتهامك بانك عاشق من القرون الوسطي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مش بعيد يبعتولك الرد مع الحمام الزاجل وبيني وبينك عندهم حق لان روميو دلوقتي اختلف خالص عن روميو بتاع زمان[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دلوقتي بقي مطلوب روميو الروش الطحن الجنان مش روميو الحالم بتاع الرومانسي بتاع روتانــــا زمـــــــــــــــاااااان ؟ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
المطلوب دلوقتي روميو الجرئ الي بيجيب من الاخر والي يعرف بحرفنه يعبر. . . عن شعوره ودوافعه ومتطلباتـــه؟[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مش
عايزين روميو الهادئ الحالم الي يفضل يتكلم عن القمر والنجوم والعشق
والهوي بطريقه تخلي حبيبته مصره هلي ان تكتب فيه بلاغا بدعوه التخلف
الرومانسي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

واياك
ياصحبي تكوزن شخصيه مسالمه بجد هتزعلني لازم تبقي ديكتاتور صدقني بيموتوا
في الي يسيطر عليهم ومترجعش في كلمتك ابدا ولو صرخت وقالتلك حنفي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]اضربها علي وشها وقول مفيش حنفي في سي السيد

عايزك تنفذ كلامي وتعيش حياتك ولو جاب معاك نتيجه معاك امانه ياشيخ
عايزك تدعيلي
علشان حبيبتي انا الي مطلعه عيني توافق تديني رقم موبايلها[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
زي ما انت عارف ان الحب بهدله

الاول خليني اسالك سوال؟ نفسك تبقي روميو ولا لا؟
في الاول الزمن ده وزي ما بيقولو مقطع السمكه وديلها لا وكمان خياشمها!

اكيد نفسك طبعا؟ يبقي صحصح معايا شويه لان المعايير اختلفت والحب دلوقتي غير الحب الي كان من عشره خمستاشر سنه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دلوقتي الحب بقي حاجه تانيه خالص غير زمان تقدر تقول ان الحب بتاع زمان كان متسبك دلوقتي بقي دايت علي الاخر...![ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
لانه بالتأكيد لو بعت جواب رومانسي هتبقي مصدر سخريه لصديقات حبيبتك واتهامك بانك عاشق من القرون الوسطي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مش بعيد يبعتولك الرد مع الحمام الزاجل وبيني وبينك عندهم حق لان روميو دلوقتي اختلف خالص عن روميو بتاع زمان[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دلوقتي بقي مطلوب روميو الروش الطحن الجنان مش روميو الحالم بتاع الرومانسي بتاع روتانــــا زمـــــــــــــــاااااان ؟ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
المطلوب دلوقتي روميو الجرئ الي بيجيب من الاخر والي يعرف بحرفنه يعبر. . . عن شعوره ودوافعه ومتطلباتـــه؟[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مش
عايزين روميو الهادئ الحالم الي يفضل يتكلم عن القمر والنجوم والعشق
والهوي بطريقه تخلي حبيبته مصره هلي ان تكتب فيه بلاغا بدعوه التخلف
الرومانسي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

واياك
ياصحبي تكوزن شخصيه مسالمه بجد هتزعلني لازم تبقي ديكتاتور صدقني بيموتوا
في الي يسيطر عليهم ومترجعش في كلمتك ابدا ولو صرخت وقالتلك حنفي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]اضربها علي وشها وقول مفيش حنفي في سي السيد

عايزك تنفذ كلامي وتعيش حياتك ولو جاب معاك نتيجه معاك امانه ياشيخ
عايزك تدعيلي
علشان حبيبتي انا الي مطلعه عيني توافق تديني رقم موبايلها[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
زي ما انت عارف ان الحب بهدله

زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف   موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالخميس 13 نوفمبر - 19:52

هى فعلا المعايير إختلفت يعنى أنا مثلا قبل 20 سنه كنت عشان ابعت جواب لحبيبتى اللى عندها 13 سنه كان لازم الاول اقعد افكر طول الليل فى اللى هكتبه وبعدين اقوم وش الفجر اكتبه بعد ما اكون سمعت كل اغانى عبد الحليم ثم استنى صاحبتها عشان اديها الجواب اللى هتسلمهولها يدا بيد فى المدرسه و يا سلام لو كانت صاحبتها مؤذيه مثلا وعاوزه تفركش الحكايه مفيش اسهل من كده ولازم استنى تانى يوم عشان تبعت الرد وتقوللى امتى هنتقابل وكانت شغلانه يعلم بيها ربنا مكنتش بنام من الحب انما دلوقتى الحب دردشه على النت ساعه وللا مكالمه على الموبيل 7 دقايق أو لو مش طايق نفسك تبعت SMS و تصبحى على خير و خلصت الحكايه و صباحو بقى عشان عندنا شغل .. و خلصوا انتوا كمان عشان انا زهقت . سلام
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف   موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالجمعة 14 نوفمبر - 3:47

يعني كنت تسهر عشان جواب ومش قادر تسهر عشانا؟مــــاشـــي يا يحيى..على فكرة انت كنت فين طول السهرة؟هههههههههههه فقدناك يا صديقنا.وكنت قول كنا سهرنا مع بعض.انشالله يومك يكون ممتاز يا رب.
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف   موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالجمعة 14 نوفمبر - 3:55

نونا معليه انا بدي وجهلك سؤال...انتي مع اية عصر؟عصر روميو؟او الان؟وانا عارف جوابك منيح...بس حابب اسمعو منك.
حلو موضوعك ,مشكورة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف   موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالجمعة 14 نوفمبر - 15:37

مشكور جوجو كتير لكلامك بس عندي سوال ليحيى يعني انت هو ايه الحب عندك وايه رايك فيه في عصرنا ده
وانت يا جوجاكيد بتعرف ردي
انا بدي اعرف الي هو قبل مقولو انان ممكن فيك تقلي
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف   موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالجمعة 14 نوفمبر - 15:45

اكيد اقلك...انتي انسانة حالمة وواقعية نقيض يعني...انتي بتحبي زمان وعايشة بالعصر ده..وكلنا هيك..نتمنى ايام الطيبة زمان ولكن انا اكيد حتوافقيني انو هالزمن وهالعصر وعصر الانترنت بالاخص اخد الشاعرية ولكن سهل حاجات كتيرة واقرب التواصل بين الناس.
انتي بتحبي زمان لكن مع هالعصر..
اتمنى كون وصلت فكرتي بطريقة واضحة..ونونة بليز بلاش جوجو ههههههه فضحتينا تمساح وجوجو؟؟؟؟
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف   موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالسبت 15 نوفمبر - 6:40

هو سهل حجات كتيربس زي مقلت اخد الشاعريه واحب كمان فقد مصداقيتو وبقى عمله درجه الكل بيستعملها وكل حسب غرضو ونيتو
ورايك صح ميه ميه انا احب اعيش في زمن روميو واعيش الحب بمعناها ولما ادي اعرف اني حلاقي
ولما احب بصدق وبعفويه مبقاش خيفه
وبالنسبه لجوجو هيدي كتير بحبو اللقب ده
ولازم تمساح وجوجو عشان الاسم يخض يابابا التمساح يعني لما نقول معاها جوجو راح نديها شواي وقع اخف
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف   موضوع قريتو حبيت تشوفه وقلولي رايكم ارجو ان لا يكون مخالف I_icon_minitimeالسبت 15 نوفمبر - 7:17

اهدى شويه يا عم التمساح خوفت البنت .. مش عارف ليه لما بنشغل شويه بحس انكم وحشتونى .. انتو فعلا اصدقاء و اخوات طيبين الوقت بيعدى معاهم هوا .. أما بخصوص رأيى فى اى عصر كنت احب اعيش فهو اكيد مش العصر الاليزابيثى اللى هو عصر الباشمهندس روميو الله يخرب بيته بوظ لنا مفهوم الحب ولا عصر السرعة و الانترنت و الفمتو ثانيه أنا بجد عاشق لفترة الخمسينيات و افلام الابيض و اسود عبد الحليم و احمد رمزى و سعاد حسنى و اقعد استنى المزه فى الفاراندا و انا لابس الروب دى شامبر و بسمع العظيم سيد درويش على الفونوغراف ماهو ده كان عمرو دياب بتاع المرحله دى .. و كانت الدنيا فاضيه و الناس رايقه و كلو تمام مش دلوقتى

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ايه رايكم فى اللعبة دى
» متى يكون 1 + 1 = 1؟
» قدر للحب أن يكون إختيار